تنهایی

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

خدایا!

نخواستم...

بیا بگیرش...

من خدا نیستم...

تو نیستم...

می فهمی؟؟؟

تنهایی رو نمیخوام...

بیا اینم این نعمتی که بهم دادی..

مال خودت!

 


pouya sm بهم گفت:

میدونی اگه جای خدا بودم بهت چه جوابی میدادم؟؟؟؟؟


آخه بنده دیوانه من اگه بهت نداده بودم که تنهای تنها میموندی!!!حالا میگی ازت بگیرمش!؟انسانی دیگه من که نیستی بفهمی

من میگم:

وقتی بهم داد و دوباره ازم گرفتش اصلا نخواستم هم این تنهایی هم اونی که بهم داد......

 



نظرات شما عزیزان:

Pouya sm
ساعت18:31---21 آذر 1391
میدونی اگه جای خدا بودم بهت چه جوابی میدادم؟؟؟؟؟

آخه بنده دیوانه من اگه بهت نداده بودم که تنهای تنها میموندی!!!حالا میگی ازت بگیرمش!؟انسانی دیگه من که نیستی بفهمیپاسخ:هووووووووووووم؟؟؟؟؟ خوبه خدا نیستی چرا میزنی؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 21 آذر 1391سـاعت 15:53 نويسنده farnaz
яima