مجنون

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

یک شبی مجنون نمازش را شکست 

     

 

 

بی وضو در کوچه لیلی نشست


 

عشق آن شب مست مستش کرده بود

     

 

فارغ از جام الستش کرده بود

 

 

 

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟

       

 

بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟

 

 

 

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

        

 

 

من که مجنونم، تو مجنونم مکن

 

 

 

مرد این بازیچه دیگر نیستم

              

 

این تو و لیلای تو... من نیستم

 !

 

 

 

گفت ای دیوانه لیلایت منم

               

 

در رگ پنهان و پیدایت منم

 

 

 

سالها با جور لیلی ساختی

                 

 

من کنارت بودم و نشناختی

...

 



نظرات شما عزیزان:

ع
ساعت19:24---28 اسفند 1390
دیه حوصلم نی بعدا موخونوم

mehrdad
ساعت23:45---9 بهمن 1390
salam aji jan toro khoda bebakhshid sar nemizadam kolan iemodat darsa nemizasht net biam mibinam ke omadi lox blog webetam kheili khosh gel shode az in bebad ziad mozahem misham bye aji farnaz

تنها
ساعت10:19---29 دی 1390
من سکوت را می فهمم

و

گلایه را قورت داده ام

به طوفانی شدن حال آدم ها هم عادت دارم

اینها قیمت رویا های من است

حواست باشد

حال احوالم رو به راه نیست

تنها دلخوشی بانوی فصل سرد

گرمی کلبه ی آویژه است

و

گه گاهی خیال آرمین خیالی و صدای یار که خوب شعر می خواند

هوایم را داشته باش

همین...


کیانوش
ساعت12:59---26 دی 1390
خیلی نامردی خودت که میدونی چقد حالم گرفتس

دیگه چرا ضد حال میزنی؟

در ضمن خشت یعنی آجر
پاسخ:آفرین چه باهوش! خودت نوشته بودی خشم نیومد


کیانوش
ساعت21:59---25 دی 1390
سلام

معرفتت بیست بیسته عمو

سالی یه بار احوالی از این عمو نمی گیری وقتیم که میای غلط املاء می گیری

اونم این روزا که من مخم رفته مرخصی

پاسخ:واه واه واه نگو دلم ضعف رفت!!!!!!! خوب غلط رو باید گفت دیگه!!!11 تو بالاخونه رو اجاره دادی به من چه ربطی داره؟؟؟؟


تیرداد
ساعت21:36---24 دی 1390
چرا همیشه اونایی که کنارمونن کنارشون نیستیم؟! اونایی که دوسمو ن دارن دوسشون نداریم؟!فکر کنم اق خدا هم یکی از همین هاست!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 24 دی 1390سـاعت 14:54 نويسنده farnaz
яima