گـــل مـــــــن!(محسن یاحقی)

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

سلام!

اومدم ولی بدون خاطره حس خاطره تعریف کردن ندارم فقط آهنگ مورد علاقه ام که خواننده اش محسن یاحقی مینویسم!

گل من گوش کن عزیزم گلدونت برات میخونه

تو کدوم باغ قشنگی ریشه هات زده جوونه

میدونم وسعت گلدون واسه تو کوچیک وتنگ بود

با تموم سادگی هاش واسه من اما قشنگ بود

گل من رفتی و گلدون میخونه برات عروسک

تو به آرزوت رسیدی باغ خوشبختیت مبارک

اما گاهی من میترسم که تو اونجا خوش نباشی

نکنه غصه بیاد و گل من پژمرده باشی

گل من خبر نداری دل گلدونت میگیره

اگه تو پژمرده باشی گلدونت برات میمیره

گل من نگو که اونجا دل تو برام میگیره

گل من نگو شکستی گلدونت برات بمیره

نکنه لگد شه ساقه ات زیر پای هر غریبه

ساده دل نباش گل من که دنیا پر از فریبه

نکنه یه وقت شکستی آخ داره اشک هام میریزه

نمیدونی خاطر تو واسه من چقدر عزیزه

نکنه یه وقت شکستی آخ داره اشک هام میریزه

نمیدونی خاطر تو واسه من هنوز عزیزه

گل من خبر نداری دل گلدونت میگیره

اگه تو پژمرده باشی گلدونت برات میمیره

گل من نگو که اونجا دل تو برام میگیره

گل من نگو شکستی گلدونت برات بمیره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 26 آذر 1390سـاعت 16:0 نويسنده farnaz
яima