دل نامه

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

 

در سرزمين قلبم خانه اي ساختم که پنجره هايش هيچ گاه از ديدنت خسته نمي شدند ، در اين خانه هميشه خاطراتم را مرور مي کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولي حرف هاي گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو هميشه در ذهنم و ياد تو هميشه در قلبم جاريست

اشک هایی که بی هوا رو گونه هام می ریزه
ابری که از همه ی خاطرهات لبریزه
دلی که می خواد بمونه، تنی که باید بره
حرفی که تو دلمه اما ندونی بهتره
بی خیال حرفهایی که تو دلم جا مونده
بی خیال قلبی که این همه تنها مونده
آخه دنیای تو، دنیای دلهای سنگی
واسه تو فرقی نداره دلم چه رنگیه
مثل تنهایی می مونه با تو همسفر شدن
توی شهر عاشقی بی خودی دربدر شدن
حالا روزم و ببین تا که نگی تنها رفت
اهل عشق و عاشقی نبود تنها رفت
بی خیال حرفهایی که تو دلم جا مونده
بی خیال قلبی که این همه تنها مونده



نظرات شما عزیزان:

ع
ساعت19:21---28 اسفند 1390
ژالبه

4فرشته
ساعت21:42---30 بهمن 1390
سلام .وبلاک خوبی دارین بهتون تبریک میگم.به من هم حتما سر بزنین.منتظرم.و نظر بدین در کنار وبلاک.راستی در مورد تبادل لینک به من جواب بدین.اگه خواستین منو با اسم(انریکه . کامران هومن.کریس رونالدو )لینک کن.ممنون دوس دارم هر روز بیاین و در نظر سنجی کنار وبلاک شرکت کنین از هر دوتا وبلاک دیدن فرمایید.ممنون.لطفا با یک کلیک در (قسمت زرد رنگ)به من امتیاز بدین تا بتونم با شما و وبلاک شما جهانی بشیم. فعلا


ana
ساعت20:58---18 بهمن 1390
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(?)(?)
$$$$$$$$$____$$$_(?)(?)(?)
_$$$$$$_____$$$_____(?)(?)
__________$$$$
_________$$$$$__(?)(?)
________$$$$$_(?)(?)(?)
_______$$$$$____(?)(?)
_______$$$
______$$$_(?)(?)
_____$$_(?)(?)(?)
____$$____(?)(?)
___$
__$$___(?)(?)
_$$$_(?)(?)(?)
_$$____(?)(?)
_$$
$$ __(?)(?)
$$_(?)(?)(?)
$$__(?) (?)
$$
_$
_$$
__$$
.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@.


تنها
ساعت17:17---13 بهمن 1390
بی خواسیت ارا هویچت ننویسایه وب سه تفنگدارو میگم
حداقل یه شروع کار واشس میذاشتی توکه استادی


کیانوش
ساعت10:31---6 بهمن 1390
به به
بیایید ببینید چکار کرده این آجی
این شعر از خودته؟


تنها
ساعت17:41---2 بهمن 1390
آنچه افتاده سرم از رخت افتاد وصول
ای که داری ببرت صد چومنی هم محصول
درد دل داری اگر با من می خواره نشین
تا که مستی بنشیند به ره علم و عقول
تا قیامت من و آن قامت زیبا بینم
زاهدا راه دگر رو که نه این شد مقبول
ور ملامت بکشم خود گنه از من باشد
عشق باریست گران امده منهم چو جهول
ساقی این باده که بادست بفریادم رس
وز رخت من چه ملولم دلم افتاده چه لول
آنکه منصور نصیحت بکند بیهده گوست
گوجهانست و تو خوش باش و من اینهم مشغول

سلام آجی هم حتم


تيرداد
ساعت20:50---1 بهمن 1390
تمام دنيا به آن نيرزد كه دلي بشكند ودلي تنها بماند

تنها
ساعت0:23---30 دی 1390
در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ، ولی در نماز پایان

است . شاید این بدین معناست که پایان نماز ، آغاز دیدار

دکتر علی شریعتی


تنها
ساعت0:19---30 دی 1390
از عشق تو سهم من فقط غم باشد

بر این دل من کیست که مرهم باشد

خواهی ونخواهی گذر خواهد کرد

آن روز که در خاک مزارم باشد


تنها
ساعت16:16---29 دی 1390
چه بی‌تابانه می‌خواهمت ای دوری‌ات آزمونِ تلخِ زنده‌به‌گوری!
چه بی‌تابانه تو را طلب می‌کنم!
بر پُشتِ سمندی
گویی نوزین
که قرارش نیست.
و فاصله
تجربه‌یی بیهوده است.
بوی پیرهنت،
این‌جا
و اکنون.
کوه‌ها
در فاصله
سردند.
دست
در کوچه و بستر
حضورِ مأنوسِ دستِ تو را می‌جوید،
و به راه اندیشیدن
یأس را رَج می‌زند.
بی‌نجوای انگشتانت
فقط.
و جهان از هر سلامی خالی‌ست.


تنها
ساعت16:13---29 دی 1390
ای همدم و همرازم ای حضرت تنهایی

ای یار هماوازم ، ای حضرت تنهایی

من با تو درین شب ها در پرتو کوکب ها

می سوزم و می سازم ، ای حضرت تنهایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390سـاعت 11:28 نويسنده farnaz
яima