عشق

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

 

آه چه غرقاب مهیبی است عشق

مهلکه پر ز نهیبی است عشق

غمزه خوبان دل عالم شکست
 
شیر دل است آن که از این غمزه رست
 
زندگی عشق عجب زندگی است
 
زنده که عاشق نبود زنده نیست


نظرات شما عزیزان:

اردلان
ساعت9:39---27 بهمن 1390
سلام فرناز عزيزم وبلاگت عاليه اگه موافق باشي با هم دوست بشيم؟

خوشحال ميشم اگه من و لينك كني

منم مثل تو عاشق ايران هستم حتما يه سري به وبلاگم بزن

فعلا باي!!!
پاسخ:جون من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آفرین آقای عاشق به پای هم پیر بشید دندون هاتون رو موش بخوره!! من این ایران رو نمیخوام عاشق ایران در دوران هخامنشم نه حالا!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 21 بهمن 1390سـاعت 23:41 نويسنده farnaz
яima