never

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

If I never met you, I wouldn’t like you. If I didn’t like you, I wouldn’t love you. If I didn’t love you, I wouldn’t miss you. But I did, I do, and I will.



نظرات شما عزیزان:

mehrdad
ساعت13:27---4 تير 1391
سلام فرناز جان چطوری نیستی عزیز

یه قالب جدید طراحی کردم خوشحال میشم بیای نظر بدی اگه میشه از مرورگر فایر فاکس برای دیدن وب استفاده کن


alireza
ساعت10:21---15 خرداد 1391
pas oon logo mroofe koo????mitoony tabadol link kony ?????

کورش
ساعت0:36---14 خرداد 1391
سلام دوست عزیز .
من و شما لینک وبلاگ همدیگه رو تو وبلاگامون گذاشتیم ، اما من آدرس وبلاگم رو عوض کردم .
خواستم بگم که اگه براتون ممکنه لینک رو دوباره ثبت کنید .
من رو با نام عاشقانه ها لینک کردید .
ممنون.


ارش جووون
ساعت12:44---8 خرداد 1391
چون نظر نداشتي خواسم برات نظر بذارمپاسخ:به کوری چشمت نظر زیاد دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 4 خرداد 1391سـاعت 11:26 نويسنده farnaz
яima